Bitmesini istemediğim bir romandı kesinlikle. Charlie'nin hayatının anlatıldığı bu trajik roman oldukça etkiledi beni ve okuyunca sizi de etkileyeceğinden eminim.İnsanın içine işleyen dahiyane bir hikaye.Bu roman okuması gerekenler listenizde mutlaka yer almalı. Bir nevi insan zekasının artmasıyla mutluluğun azaldığı bir kitaptı. Lütfen şu kitabı herkes okusun. Algernon'a Çiçekler