Bitti ✅
Gerçekten güzel ve beğendim. Önerilecek bir kitap olduğunu söyleyebilirim…👍
Kitaptan yaptığım tüm Alıntılara yapılan yorum ve beğeniler için herkese teşekkür ederim…🙏🌸🌼🕊✌️
Teşekkür ederim 🙏 Uzun zamandır okuma listemdeydi ama bir türlü denk gelmedi. Ama Sanırım okuduğum kitaptan sonra okumamın merakını(heyecanını) daha arttırdı yorumunuz... :)