Puan vermedi·238 syf.··
2021 39. kitabı
Sezgin kaymazın kitapları ile biraz geç tanıştım ama yazma dili hoşuma gidiyor. Okurken sohbet ediyor gibi geliyor mizansenliği güzel. Bu kitapta İşlediği konu, benim için hassas olduğundan mıdır ne, diğer okuduklarım kadar etki yapmadı. Uzun harmanlarda ki bir davetsiz misafir gibi bir son gelir umuduyla son kısımları okudum. Öyle bitmedi ama Deccalin hikayesini okumak var nasipse
Ateş Canına YapışsınSezgin Kaymaz · İletişim Yayınevi · 2008626 okunma
·
197 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.