"Bize gereken yalnızlıktır, büyük, içsel bir yalnızlık. Kendi içine yürümek ve saatler boyu kimselere rastlamamak."
Edebiyat
··1 alıntı·
6,4bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bunu yapalım...