·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2021 14:03 Uzun zamandır bu kadar güzel bir roman okumuyordum. Beni aldı götürdü onların yaşamına. Gerçekten de bir yaşam anlatılıyor. Dolu dolu bir yaşam. Acısıyla tatlısıyla. Bir yanda da bir savaşın sıkışmışlığında bir adam. Öyle ya da böyle buluşurlar elbet.
Bu yazarı ilk defa okudum. Tamamen öylesine alınmış bir kitaptı. Hiç beklemezdim bu kadar iyi bir kurguyu. Dostoyevski'nin modern versiyonu. Ama aklıma daha çok Magda Szabo geldi. O da dolu dolu yaşamlar anlatıyor. Bu iki yazar kütüphane sayesinde tanıdığım ve hayran olduğum yazarlar arasına girdi.