10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2017 13. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Mart 2017 15:15
Bu kitabı okuyan arkadaşlarım çok güzel bir kitap diyordu. Bende bu kitabı okumayı çok istedim ve merak ettim. Hüseyin hocam bana önce başka bir kitabı verdi. Hocam ben bu kitabı alsaydım dedim. Hüseyin hocam dedi ki şimdi sen bu kitabı al ben haftaya bu kitabı sana veriyim dedi. Bende tamam dedim . Diğer kitabı okudum bitirdim ve diğer hafta hüseyin hoca bu kitabı bana verdi çok mutluydum. Çünkü merakımı yenicektim. Kitabı bir günde 112 sayfa okudum. Fadiş 'in annesinden ayrı kalması çok zor bir şeydi. Annesi fadiş'e kısa süreliğine bakacak birilerini arıyordu. Ve teyzesine para gönderme koşuluyla onlara gönderdi. Teyzesine yardım ediyordu arada bir annesi sandık ile kıyafet ve yiyecek birşeyler gönderiyordu. Kitabın sonunu istediğim gibi bulamadım ama yine de güzeldi . Daha farklı bir şeyler de olabilirdi. mesela ; fadiş annesine kavuşuyor ve çok mutlu oluyor. Annesi bence fadiş'i yurda vermesin. Yani kısacası bu kitap çok güzel bence sizler de okuyun bu kitabı okurken kendinizi birde fadiş'in yerine koyun...
FadişGülten Dayıoğlu · Altın Kitaplar · 20213,134 okunma
··
436 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İncelemende kitaptan çok nasıl aldığını anlatmıssı ve bu bizi ilgilendirmez
Betül Koçak
Gönderi Sahibi
O zaman o tarafı okuma bu benim incelemem herkes incelemesini farklı yazar . Ben böyle yazmak istedim. Birde bu kitabı almak için ne kadar zor aldığımı anlattım.
Okurken çok keyif aldım, bir an saf bir mutluluk kapladı içimi, kalemine sağlık Betül.
Betül öncelikle incelemen çok güzel olmuş sana dediğim gibi yani çok güzel bir kitap bence herkesin okuması lazım ve derste veriyor zorluklara karşı.
Betül Koçak
Gönderi Sahibi
Bencede gizem çok da guzel bir kitap
Keşke en başında spoyler içerir diye belirtseydin. Kitabı daha okumadan ne olduğunu öğrendim.