·136 syf.····Okunma: 15 Aralık 2021 19:22 Herkese merhabalar!
Uzun zamandır Toprak Ana'yı okumak istiyordum ama bir türlü okumaya başlayamamıştım. Okurken sıkılırım gibi geliyordu ama asla öyle olmadı. Küçük bir yerde dahil sıkılmadım diyebilirim.
Cengiz Aytmatov'un kitaplarını severek okuyan biriyim ve yazarın dilini de gerçekten seviyorum. Çok akıcı ve sade bir dil olduğunu düşünüyorum. Kısaca kitabın konusundan bahsedeyim.
Erkekleri askere alınan bozkırın ortasındaki bir Kırgız köyünde geride kalanların çektiği sıkıntıları anlatıyor.
Kesinlikle tavsiye ederim. Herkesin zamanı geldiğinde okuması gereken bir kitap. Herkese iyi okumalar.