İnsanı bambaşka bir dünyaya alıp götüren ve geri dönmeyi hiç dusundurmeyen bir yapıt olmuş. Hani bazı kitaplarda duygu kopukluğu veya olay örgüsü den küçük bir uzaklaşma olur ya bu kitapta öyle bir şey kesinlikle söz konusu değil, en azından benim için..