·94 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2021 10:48 "Hepsi onu çaresizce sevdiğimdendi."
"Çok seviyordum... Gururu da benimdi kendisi gibi."
"Bu suskunluk bütünüyle içten gelen tiz bir çığlıktı."
"Bu dünyada çektiğim işkencenin bir parçasıydı sanki etrafta gördüğüm tüm canlılar."
Yine Stefan Zweig, yine harika bi eser. Ben sevim. Bu kitapta galiba biraz Zweig' in psikolojik çöküntüsünü okuduk. Mutsuzluklarından yaşadıklarından umutsuzluklarından ve sonu ölümle biten hayatını konu almış gibi...