Dizisini sürekli takip etmiyordum ama aşinalığım vardı. Kitabı beğenmeyenlerin büyük çoğunluğu diziyi izlediği için beğenmemiş. Ben bitirdikten sonra fark ettim ki diziye ufak bir aşinalık bile kitabı beğenmemek gibi bir etki yapıyor. Beğenebilmek için kendimi zorladım ama olmadı. Kusura bakmayın Bay Güntekin, dizisi daha güzeldi.