Puan vermedi·68 syf.····Okunma: 16 Aralık 2021 23:15 Kitap azıcık küfürlü.. Sanatçımızın kızgın ve hırçın yanı yansımış diyelim...Ama bir kısmını alıntıladığım bazı dizeler, dörtlükler çok güzeldi ve çok anlamlı.
Şiirde farklı tatlar arayanlar, farklı bakış açılarından hoşlananlar keyif alabilir.