·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Kasım 2021 22:29 Kitaba gerçekten bayıldım. Yazım dili,vermek istediği mesajlar her şeyi çok güzeldi. Hatta bu yıl okuduğum en iyi kitaptı. Başrol karakter Tierney'e bayıldım fazlasıyla cesur ve güçlüydü. Kitaplarda güçlü kadınların olmasını çok seviyorum. Ayrıca diğer karakterlerde çok iyi yansıtılmıştı. Yazım dili çok akıcıydı. Betimlemeler de çok iyiydi. Aklımda rahat bir biçimde canlandırdım.Ama kitap biraz ağırdı. Yani oturup bir nefeste okuyabileceğiniz bir kitap değil sindire sindire okunacak bir kitap ve günümüzdeki gerçekleri yansıttığını düşünüyorum kitabın. Eğer okuyacak bir kitap arıyorsanız hemen bu kitabı okumalısınız.