8/10
·400 syf.··
2021 25. kitabı
Kitap çok güzeldi Ben çok beğendim. @k.k.berk kalemi çok akıcıydı. Yazım dili yalın ve anlaşılırdı. Betimlemeler de iyiydi. Mahzenin betimlemeler o gayet iyi yapilmıştı.Kitap fazlasıyla hızlı ilerledi. Emir'in mahzen sahnelerini çok sevdim. O sahnelerde fazlasıyla heyecanlandım. Gece ve diğer karakterler bence iyi kurgulanmıştı. Ama en sevdiğim kişi Emir oldu. Ve en sondaki herkesin bir arada olduğu buluşma sahnesi çok güzel ve özeldi bence. O sahneyi çok beğendim Yarım puan kırmanın sebebi sadece bazı olayların bana biraz klişe gelmesi yoksa kitap güzel eğer çerezlik bir kitap okumak istiyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz.
Edebiyat
Mavi GeceK. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20195,1bin okunma
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.