Kitap çok güzeldi
Ben çok beğendim. @k.k.berk kalemi çok akıcıydı. Yazım dili yalın ve anlaşılırdı. Betimlemeler de iyiydi. Mahzenin betimlemeler o gayet iyi yapilmıştı.Kitap fazlasıyla hızlı ilerledi. Emir'in mahzen sahnelerini çok sevdim. O sahnelerde fazlasıyla heyecanlandım. Gece ve diğer karakterler bence iyi kurgulanmıştı. Ama en sevdiğim kişi Emir oldu.
Ve en sondaki herkesin bir arada olduğu buluşma sahnesi çok güzel ve özeldi bence. O sahneyi çok beğendim Yarım puan kırmanın sebebi sadece bazı olayların bana biraz klişe gelmesi yoksa kitap güzel eğer çerezlik bir kitap okumak istiyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz.