·376 syf.····Okunma: 12 Aralık 2021 18:02 Kitabı çok beğendim. Yazım dili çok akıcıydı. Ben çok çabuk bitirdim. Bu kitapta bence betimlemeler çok önemliydi ve yazar betimlemesi çok iyi yapmıştı. Kitabın son kısımları beni fazlasıyla şaşırttı. İşlerin bu raddeye geleceğini hiç düşünmemiştim. Bu arada kitap fantastik ve ben şu sıralar fantastik kitap çok okumak istiyordum ve iyi ki bu kitabı okumuşum. Maia ve Edan karakterlerini çok sevdim. Maia güçlü, kararlı ve cesurdu. Eğer içinde büyünün olduğu iblislerin hayaletlerin bulunduğu bir kitap okumak istiyorsanız bu kitabı okumalısınız. Bu arada kitabın ikincisi 2022'de çıkacak.