10/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2021 9. kitabı
Kitap çok güzeldi. Yazarın yazım dili hoş bir şekilde bana değişik geldi. Sürükleyici ve rahatlatıcı bir anlatımı vardı. Kelimeleri yalındı. Emily'i gerçekten ama gerçekten çok sevdim. Yaşadıkları,dusunceleri ve olaylara yaklaşımı... Her şeyiyle Emily'nin yeri benim için hep ayrı olacak galiba. Diğer karakterler de fazlasıyla iyiydi. Elizabeth teyze başlarda fazlasiyla sert olsada zamanla yumuşamaya başlaması hoşuma gitti. Kitabın kapağı ve ayracı çok güzel Sürükleyici ve çerezlik kitap okumak istiyorsanız bu kitabı okumalısınız.
Edebiyat
Emily -1-L. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 20211,115 okunma
·
158 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.