Hanginiz yükses sesle değil , kendi başınıza yalnız olduğunuz bir anda ruhunuzun derinliklerinde şu zor soruyu sormadınız kendinize - " Bende de bir az Çiçikovluk yok mu acaba ?"
Bu uzun yollar , yolculuklar ne güzeldir ! Kaç defa ümitsizlikten , yorgunluktan sonum gelmişken , sana sarıldım ve her defa bağrına basarak kurtardın ! Kaç defa en güzel fikirleri , şairane ilhamları senin kucağında duydum .
Gelinde anlayın insanları bakalım ! İnsanoğlu Tanrının varlığını yadsır , ama burnu gıdıklanmaya görsün , son gününün geldiğini sanır .