Ne Kaldıysa Oyum Bir Yangından Geriye Kaybolduğum Belli Ayak Sesimden Kişiye Göre Değişir Doyum Ne Fazla Ne Eksik Öyle Ne Yandıysa Oyum Benim Bende Olmayan Sır Tükendikçe Anlaşılır Kaybederken Kazanır İçim Ne Söndüyse O Haylidir Aynalarda Saklanışım Suya Olan Aşkımdandır Balık Gibi Kanmamak İçin Anbean Kayboluşum Bir Gözyaşından Gönlüme Ne Kaldıysa Oyum (fahri kaplan, “ne kaldıysa”) Fahri Kaplan dördüncü şiir kitabında aşktan, güzellikten ve akşamdan “ne kaldıysa” onu hoş sesli bir “ince hatıra” hâlinde sunuyor. “Hüznü ve sevinci aynı kadehte eritiş” ile...
SANCI
Çürümüş bir sancıyız
Bazen hepsine yabancı
Çağlar’ın arttığı
Uzak bir yerde
Düşüncelerimiz düş gibi lakin
İçten içe buruk buruk
Sorma oradan
işte bilemiyoruz hem üstelik
Kendine yabancı
Çürümüş sancı
Kaleminize sağlık @fahrikaplanyeni
Böylesi duygulu şiirler muhteşem şiir sevenlere tavsiyemdir. Her satırda ayrı bir duygu seli yaşayacaksınız.
️ @tozsuzyapraklar
️ @aynadakiaksam
️ @fahrikaplanyeni
️ @gunceyayinlari1111