Spoiler içerir
No 26, iki çok zarif ruhlu insanın sevgisini anlatıyor. Hem Mine hem de Efe o kadar fazla sıkıntı çekmiş ki.. Bu iki insan birbirinin yaralarını sarıyor kitapta. Beyza Alkoç'un en beğendiğim kitabı bu oldu. Çünkü karakterler tamamıyla bizden, Efe'nin öfkesini kontrol edememesi mesela. Veya en yanımızda kalacağına inandığımız anda sevdiklerimizi kaybetmemiz, Ece'nin ölmesi gibi.
Bu kitap için yazılmış bir şarkı var, Rengarenk Acılar. Kitapta Efe'nin Mine için yazdığı bir şarkı olarak geçiyor. Şarkıyı da dinlemenizi öneririm Link aşağıda.
youtube.com/watch?v=FOjGvZF...
Eğer Beyza Alkoç'un diğer kitaplarını okuyup beğenmediyseniz bile bu kitaba bir şans vermenizi isterim. Kesinlikle harika bir kitap.