Sevim
@sevimsss
Takip Et
Günaydın. Kalbimiz biraz hasta, başımız her daim dik, gönlümüz hoş, gülüşlerimiz kıyak. Aslanlar gibiyizz.. Hazırsak güne başlıyoruz
Edebiyat
52 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
525 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
.Papatya.
Günaydınnn🌼
2
Sevim
Gönderi Sahibi
Günaydıın 🙂
2
Gizle