·736 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2021 20:03 Kitabı okudum bitti diyemiyorum benim için bitmedi. Okuduğum hatta okuyacaklarımın içinde birinci sıraya koyuyorum. Muhakkak geniş bir zamanda tekrar farklı bir bakış açısıyla okuyacağım. İlk defa bir kitapta kendimi bu kadar eksik hissettim. Çünkü bir çok kez internetten baktığım şeyler oldu. Evet polisiye kategorisinde fakat çok çok farklı. Diyaloglar arasında bahsi geçen döneme ilişkin fazlaca detay var. Yazıp yazıp siliyorum o kadar çok anlatmak istediğim şey varken sanki ne desem eksik kalacakmış gibi hissediyorum. Yazarında belirttiğinden esinlenerek şunu söylemek isterim. Eğer yüzüncü sayfaya kadar gelip hiç sıkılmadan okumaya devam ediyorsanız. Bu kitap size göre