Bağımsızlık Benim Karakterimdir
10/10
·80 syf.··
2021 30. kitabı
Sadece şunu söylemek isterim , " Harika. " Kitap hakkında söyleyebilceğim açıkçası çok bir şey yok, başta söylediğim her şeyi açıklıyor olmalı. Sadece eklemek istediğim bir şey var ki o da şu; Kitabı okuyup bitirdikten sonra kitabı okurken içinizde kabaran milliyetçilik damarınız patlama noktasına geliyor. "Bana, bize emanet edilen bu vatan için daha çok çalışmalıyım" şeklinde motivasyon topluyorsunuz. Hatta bu durumu şöyle izah etmek isterim, kitabı bitirdikten sonra balkona çıkıp devasa boyutlarda bayrağımızı asmak istedim. Bu daha açıklayıcı oldu sanırım. Kesinlikle herkes okumalı. Okuyun, okutturun, tavsiye edin. Asla ama asla pişman olmazsınız ki zaten böyle bir şey mümkün değil... Okunacaklar listesinin başına ekleyebilirsiniz. Teşekkürler
Bağımsızlık Benim KarakterimdirMustafa Kemal Atatürk · Aylak Adam · 20171,008 okunma
·
268 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.