Bilim kurgu olarak okuduğum nadir kitaplardan birisidir. Konusuna bakılınca ilginç gelmişti fakat genel olarak klasik kitaplar okumayı sevdiğim için edebi anlamda beni pek memnun edemedi. Oysaki bu kadar fazla kişinin beğenmesi beklentimi yükseltmişti. İyi
yanı kolay bir şekilde okunabilmesi ve akıcı olması. Kitaplığımın olmazsa olmazlarından değil ama yormadan, çerezlik okunulabilecek bi kitap