Livaneli gerçek anlamda roman kurgusunda çok başarılı geliyo bana. Kitabın sonlarına doğru olaylar çözülmeye başlıyo ve sizin sadece tüyleriniz ürperiyor. Olayların gizemini çözmek için kitap elinizden bıraktırmadan okutuyor. Bitirdikten sonra etkisinden bi süre çıkamamıştım. Tek yapabileceğim kötüye yakın yorumum ise dilinin çok sade gelmesi olabilir ki sadeliği akıcılığı arttırdığı için seviyorum ama edebi anlamda beni zorlamadığı için basitleştiriyor gibi geliyor. Genel olarak bi kitapta aradığım özelliklerin çoğunu karşıladığı için beğendiğim bi kitaptır kendisi