·336 syf.····Okunma: 25 Aralık 2021 02:10 Filmini bilmiyorum ama kitap çok güzel bir bilim kurgu. Baştan sona çok gizemli, etkileyici ve sürükleyici. Öyle sürükleyici ki kitabı bırakmak isteseniz bile bırakamıyorsunuz. Değişik bir olay kurgusu var. Bir olay yaşanıyor ve bunun sonucunda yaratıklar olduğuna inanılıyor. Yaratıklar var ve bunları gören her canlı etrafındaki canlılara saldırıyor, öldürüyor. Hayatta kalmanın tek yolu ise gözleri kullanmamak.