·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Aralık 2021 01:27 Kitap bir çırpıda okunuyor ve başından itibaren sürükleyip gidiyor.Karşılıksız bir aşkın bu kadar güzel ama bir o kadar da acı hali olur mu? Evet olur diyor bize Stefan Zweıg.Bir erkek gözünden de bu kitabın yazılıyor olması ayrıca bende hayranlık uyandırdı.Mektup sürükleyip gidiyor,hikayesiyle insanı içine alıyor.Bazen duygulanıp,bazen yoğun duygularla birkaç saat içinde okuduğum su gibi bir kitaptı.Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.