Konusu benim için ilgi çekici olmasa da kitap daha önce hissetmediğim duyguları hissetmeme sebep oldu. Kitap okurken karakterlerle empati yapmak, ne hissetiklerini anlamaya çalışmak kitabın daha kalıcı olmasını sağlıyor. Ve bu kitapta karakterlerin yerine kendimi koymak sanki ben hiç var olmamışım da gerçekten kitap karakteriymişim gibi bir etki bıraktı üzerimde.