Merhaba. Olaylar başrolümüz Nazlı'nın sınavdan bir kişiden daha düşük not almasıyla başlıyor. Ve sonrasında Ezel'le proje alıyorlar falan filan olaylar klişe gibi gözüküyor. Ama benim görüşüme göre öyle değil yazar konu klişe olmasına rağmen kitabı merak ettiriyor. Ve ekstra olaylar ekliyor. Ben beğendim ama birbirini tekrarlayan kelimeler buldum ve sanki yazar ben şu kitabı okudum,biliyorum dercesine benim için saçma yerlere kitaplarla ilgili konuşmalar koymuş. Evet zaten başrollerimiz konuşabilir bu konu hakkında ama bilmiyorum bana öyle geldi. Alabilir misiniz? Alabilirsiniz, çerezlik bir kitap benim için. İyi okumalar :))