kitabı okurken karakterin ruh halini ve vicdan azabını iliklerime kadar hissettim. Bir cinayete katilin bakış açısından bakabileceğiniz, hatta yeri geldiğinde fikirlerine hak vereceğiniz, bazen kızacağınız, oldukça sürükleyici ve asla sıkmayan bir kitap..okumanıız tavsiye ediyorum