Puan vermedi·437 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2021 00:00 Çok beğenerek okudum bu kitabı. Yazardan okuduğum ikinci kitap. Bence çok başarılı bir yazar. Kitabı okurken sürekli ben olsaydım ne yapardım diye sordum kendi kendime. Nathaniel’ın hisleri acıtasyon yapılmadan anlatılıyor ama her anını hissediyorsunuz. Özellikle o kısımları okurken çok zorlandım. İnsan çocuğunun yanına yaklaştıramazken bunun yaşanıyor olduğu gerçeğiyle yüzleşmek gerekiyor. Adaletle ilgili çokça eleştiriler içeriyor. Nina karakteri çok güçlü-akıllı ve gerçekten bir anne!! Caleb karakteri çok zeki ve hoşgörülü gerçekten iyi bir baba. Avukatlar muazzam . Film tadında bir kitap. Eğer hassas bir döneminizde değilseniz ya da bu tarz kitaplardan çok etkilenmiyorsanız okunmasını tavsiye ederim.