Daha önce de yazdım. Ahmet Ümit gizem oluştururken usta, çözümlerken çırak.
spoiler
Oysa kitap ne kadar güzel başlıyor. Psikiyatrik sorunları olan Edip bey, kadın kahramanların kılığına bürünmüş fahişelerle yatıyor. Sonra Agatha Christie kılığındaki biri tarafından öldürülüyor.
spoiler
Bu kitapta Ahmet Ümit'in edebiyat sevgisini takdir etmemek mümkün değil. Ancak çözüm bölümü hayret edilecek kadar sıradan. Bu bakımdan bir Ahmet Ümit kitabı okumak istiyorsanız. Cinayetler işlenip gizem oluşana kadar okuyunuz. Sonra acaba kim diye merak ediyorsanız açıp sonunu okuyup vakit kazanınız.