Akıcı üslupla yazılmış ve bir solukta bitirebileceğiniz bir kitap. Her zaman olduğu gibi sonu istediğim gibi bitmese de okumaya değer olduğunu düşünüyorum. Değmeyecek insanlar için çokça duygular beslemememiz gerektiğini bir kez daha Beyaz Geceler ile anlamış oldum. Teşekkürler Fyodor Dostoyevski :')