Tıpkı Yüzüklerin Efendisi gibi sürükleyici. Birkaç günde bitirdim sanırım. Bazı kitapların konusu ne kadar güzel olursa olsun, dili güzel olmadığında okunmuyor. (En azından benim için öyle) Bazı kitaplarıyla kullanılan dil öyle bir okutuyor ki... Çevirmenin de çok büyük marifeti var tabi. Yüzüklerin Efendisini okuyup da bu kitabı okumamak kayıp. Ayrıca en önemli şey şu; filmi ve kitabı birbirinden çok farklı. Filmini de iki kez izledim ama kitaptaki olay örgüsünden farklı şeyler var. Filmine neden değiştirerek uyguladılar ? Saçma olmuş. Doğrusu kitapta. İşte bu yüzden kitaplar daha güzel