Puan vermedi·68 syf.····Okunma: 03 Ocak 2022 00:42 Çok kısa bir kitap oturup 1 saat okuyabileceğiniz bir kitap.beni etkileyen hiçbir yanı olmadığını üzülerek söylemek istiyorum,kitap yazar olduğu iddia edilen R. adlı bir adam ile ona aşık bir genç kızın tutkulu hatta saplantılı bir aşkını anlatıyor. Öyle ki bu adam bu genç kızı seneler sonra tesadüfen bir yerde görüyor ama hiçbir şekilde hatırlamıyor hatta kitapta bu adamdan bir de çocuğu olduğu iddia ediliyor.sonu çok bağlantısız bir şekilde bitiyor anlayacağınız kısa ve saplantılı bir aşkın mektubunu okuyorsunuz.beğenenleri de oldukça fazla.bir başka stefan zweıg değerlendirmesinde hüsrana uğramamak dileğiyle