·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2022 00:00 Kitabın vermek istedi mesaj güzel bir kurgu üzerine oturtulmuş. Yazarın okuduğum ilk kitabı ve yazım dilini beğendiğimi söyleyebilirim. Adeta film senaryosu kıvamında bir anlatımla kurgunun içine sokarken hayata dair beklentiler, umutlar, çaresizlikler, vazgeçmişlere dair kendi çıkarımlarına ilişkin mesajlar veriyor. “İstemek yoksunluk demektir, istemeyin yaşayın” Karar vermek ve harekete geçmek gerekiyor hayatta. İstemenin insan üzerinde yarattığı bir baskı da olabilir mi acaba? İsteyen insan acaba eylemsizlik mi tercih ediyor diye düşündüm. Şu anda sahip olduğumuz hayata farklı bir gözle bakmamızı sağlamaya çalışan bir roman olmuş. Hayatın anlamını sorgulamanın, yaşayın diyor genel olarak.