Bu kadının kitaplarını çok seviyorum. Eski zamanda geçtiği için biraz anlamak zor oluyor ama hikayeler aşırı tatlı. Kitabın çevirisi aşırı garip geldi bana sanki Yeşilçam filmi izliyormusum gibi. Gerçekten o dönemde yabancılarda mi öyle konuşuyormuş bilmiyorum ama sanki başroller bizim Yeşilçam oyunculariymis gibi hissettim. Baş karakterlerin birbirlerini sürekli yanlış anlamalarına aşırı sinir olmuş olsamda o zamanlar karakterler böyleymiş galiba. Kadın karakter aşırı inat ve soğuk bir tipti. Gerçi erkek karakterdi öyleydi, tek ipte iki cambaz olmaz lafının vücut bulmuş haliydi. iki inatçı kişilik konuşmaktan kaynaklanan sebeblerle ayrılmış sonra da ikinci şansı buldular. onlar adına çok sevindim.