Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 06 Ocak 2022 20:52 İrem Yaşar'ın ikinci kitabını okuduktan sonra ilk kitabını da okumak istedim. Bu kitap bir kurgu değil, yazarın kendi hayatı üzerinden tecrübelerini, yaşantılarını anlattığı bir kitaptı. Ve ben kitabı okurken sanki bir arkadaşımla konuşuyormuşum gibi hissettim. Hem kitabın dilinin samimi olmasından hem de anlatılan hayatın bize yabancı olmamasından. Özellikle yazarın son kısımda üzerinde durduğu sadelik konusundan çok şey öğrendim ve hayatıma uygulamaya çalışacağım. Yazarın daha nice kitaplarında buluşmak dileğiyle...