Bu ülkede "beterin beteri var" diyerek her türlü kötülüğe razı olmayı öğretiyorlar. Oysa biz, iyi olanın yanında olmayı ne çok isterdik.
1000Kitap
·1 alıntı·
895 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.