İsazadə Şövkət
@isazade_sh
Takip Et
Bu ülkede "beterin beteri var" diyerek her türlü kötülüğe razı olmayı öğretiyorlar. Oysa biz, iyi olanın yanında olmayı ne çok isterdik.
1000Kitap
87 beğeni
·
1 alıntı
·
895 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap