·640 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ocak 2022 00:00 Okuduktan sonra bir süre etkisinde kaldığım bir kitap oldu. Kitap 636 sayfa ama az daha olsa okurdum. Leyla'nın saçmalamaları, Mustafa'nın şaşırmaları, sürekli anlamayıp ne demeleri çok komikti. Bazı yerlerde çok duygulandım bazı yerlerde gülmekten kitaba odaklanamadım. Mustafa'nın oğluna sinir olsamda onuda sonradan çok sevdim. Özellikle Leyla'yla bir olup Mustafa'yı oyuna getirmeleri çok iyiydi.
Tiryaki ve Fatih ikisinin hikayelerini çok merak ediyorum. Özellikle Fatihi.
Karadeniz şivesiyle konuşmaları falan çok tatlıydı. Çok eğlendim yani.
Ben çok sevdim bu kitabı kesinlikle öneriyorum.
Ve Leyla'nın o saf halleri Mustafa'nın aşkı çok iyiydi ya.
Leyla'nın dik başlı ve cesur olduğu yerleride saçmaladığı yerler kadar sevdim.