Varoluşumuzu izleyen bir başkası olmadığı sürece ger­çekte varolmadığımız doğrudur belki de, söylediklerimizi anlayacak biri olmadan doğru dürüst konuşamayız, yani meselenin özüne inecek olursak, sevilmiyorsak, tam anlamıyla yaşıyor olamayız.
Sayfa 119·Kitabı okudu
Edebiyat
·1 alıntı·
975 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.