Dibi gördük!
3/10
·80 syf.··
2022 2. kitabı
Tam anlamıyla dibe gömülmüş bir kitap. Okunması basit ama yazılanlar kendini tekrarlıyor ve kitabı bitirdiğinizde size kattığı çok birşey olmadığını görüyorsunuz. Yazarın diğer kitaplarını da okudum içlerinden en kötüsü buydu bence.
İnsan ve Toplum
DipSeth Godin · Profil Yayıncılık · 2020845 okunma
·
440 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.