Simge Yalman
@syalman · 4yıl
Takip Et
Dibi gördük!
3/10
·
80 syf.
·
Kitabı okudu
·
2022 2. kitabı
Tam anlamıyla dibe gömülmüş bir kitap. Okunması basit ama yazılanlar kendini tekrarlıyor ve kitabı bitirdiğinizde size kattığı çok birşey olmadığını görüyorsunuz. Yazarın diğer kitaplarını da okudum içlerinden en kötüsü buydu bence.
İnsan ve Toplum
Dip
Seth Godin · Profil Yayıncılık · 2020
845 okunma
8 beğeni
·
440 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap