Toplumun çizdiği sınırların dışını hayal eden, sınırı geçen, dolayısıyla toplum gözünde başkalaşan bir insanın tamamen sistem dışı bırakılana kadar yaşadığı süreci kusursuz bir metafor ile betimliyor Franz Kafka. Bir solukta okudum ve her satırında Kafka'nın incelikli zekasının biraz daha farkına vararak hayran kaldım. Mutlaka okunmalı.