Bu kitabı çok önceden okumama rağmen incelemesini şimdi yapıyorum.. Açıkçası kitabı çok beğenmiştim. Kitap Gökçe'nin ölümüyle başlıyor. Ve karakterlerimizden biri olan yankı aradan geçen yıllardan sonra bir rüya görüyor. Gökçe'yi.. Ve zamanla katili bulmaya çalışıyorlar,kitapta acaba bu mu katil diye düşünüyorsunuz. Beni katil şaşırtmamıştı çünkü anlamıştım başlardan. Maalesef herkes gibi sonunda ağlayamadım. Ama önerir miyim? Öneririm aldıysanız direkt okumaya başlayabilirsiniz iyi okumalar..