selamlaaar ️ çok tatlış bir kitap yorumuyla geldim. bu yazarın harry Potter serisini ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz ve bu kitabı çıktığında koşarak aldım. niyetim aralığın ortasında başlayıp sonunda bitirmekti ancak ben son 1 aydır her şeye çok eriniyorum.
kitaba gelecek olursam çok iyi bir kurgusu var. çocuk kitabı olarak geçiyor ancak yetişkinler için de çok anlamlı, çıkarılacak çok ders vardı. son kısımlarına çok şaşırdım olayın hiç böyle olacağını düşünmemiştim. bitişini çok sevdim. 1 puan kırıyorum o da belli bir yere kadar okurken monoton gibi geldi.
4/5