Acaba ben mi iyi bir okur değilim... Bu kitabı çok saçma buluyorum içeriği çok basit 7 yaşındaki çocuğa hitap edecek hikaye gibi Herkes çok beğeniyor bilmem içindeki görüş bilmem domuzun biri lenin biri stalini temsil ediyormuşta domuzlar insanlar gibimişte...Bu kitap hiç bir şekilde beklentilerimi karşılamadı. Amacım kitaba karşı saygısızlık yapmak değil sadece bu kadar abartılmasına ve umduğum karşılamadığına çok gıcığım