Bir Mustafa Kutlu klasiği yine bana az eksik geldi tadı damağımda kaldı.
Tek derdi memleketine hizmet olan kahramanımız yurtdışına eğitime gidiyor döndüğünde dava arkadaşları, amaçlarını unuttmuş hepsi sisteme köle olmuş biraz da mahçuplar ama kendilerini ikna etmiş durumdalar.
Günümüzün
en büyük sorununa değinmiş Mustafa abim.insanlar şikayetçi oldukları meseleleri nasıl menfaatleri doğrultusunda sahipleniyorlar.Sabahtan akşama kadar her yerde torpil var diyen kendisi yapınca ama herkes yapıyor oluyor.Faiz haram değil mi diyen kendisi alınca n’apalım düzen böyle diyor.üç beş ömer faruk gibi insanımız ben bu yanlışı yapmam yapanın da yanında olmam diye kenardan her şeyi izliyor.
Mustafa kutlu tavsiye etmediğim kimse kalmadı sanırım yine tavsiyedir :))