Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 09 Ocak 2022 21:03 Televizyona çıkıp konuşan kesimin çoğunu sevmem ve dinlemem.
Ama Serdar Beyin bu kitabını takdir etmezsem haksızlık olacağını düşünüyorum.
Çünkü iyi kitaplar anlatılmalı ve takdir edilmeli.
İnsanı düşündüren ve sorgulatan aynı zamanda çikolata yemiş gibi güzel ve sıcak bir his uyandıran bir kitapdı.
Kalemine ve kalbine sağlık Serdar beyin.