Yedi hikayeden oluşan bir kitap. Her öyküde buram buram Anadolu'ya doyuyorsunuz. Hüznü, sevinci, sevdayı, yoksulluğu ve garipliği gerçekçi öykülerle yaşıyorsunuz.
Okuduğum en iyi hikaye kitabı diyebilirim. Hikayeler uzun olmasına rağmen sıkmıyor, alıp götürüyor sizi. Yazarın akıcı dili, yöresel ağızlar, içten söylenen sözler.
Teşekkürler Kitap Şuuru