Dünya Klasiklerinden olan ve MEB tavsiyeli muhteşem bir eser, yazar Victor Hugo 'nun bu kitabı " Sefiller "...
Nasıl yaşananları/yaşanmışlıkları kategorize ederek bu bir sefillik diye kategorize ediyorsa bir okuyucu,bu kitabı okumamak da o derecede bir sefilllik olsa gerek diye düşünüyorum...
Tavsiyeden de öte mutlaka her insanın/ okuyabilen herkesin okuması gerek diyorum vesselam..