Klasik Şermin Yaşar kitabı sadece duygular daha yoğun geldi bana.Hani kanepede uyuyakalırsınız da “kalk yerine yat”denir ya illa işte o zaman sinir olurum ben uykumdan uyandırıldığım hem de uykunun en tatlı yerinde uyandırıldığım için ama sonra sonra anlıyosun işte o cümlede düşünme var sevgi var.Bu kitapta da böyleydi.Sımsıcak,tanındık ve bizden bir şeyler vardı sanki içimizden.Öyle işte