Çok güzel bir kitaptı.Bana göre eksik yanlarını söylemeliyim.Kitapta gerçekten aşırı fazla betimleme var ve bu biraz sıkıyor diye düşünüyorum.Betimleme okuyorum normalde ama gerçekten çok gereksiz geldi.Konusu mükemmeldi.Kitabın içine girdiğimizde aslında duman adamların günümüzde de olduğunu göreceksiniz.Momo karakteri gerçekten çok akıllı bir karakterdi.Aynı şekilde Hora da.Duman adamların aslında sadece bu zamanlardan beslendikleri sigaraları düşünce yok oldukları Momo'nun işine gelmişti.Zaten bu sayede yeniyor.Kitabı okusanız hiçbir şey kaybetmeyeceğinize eminim.️